overføre kontaktpersoner fra pc til pc

overføre kontaktpersoner fra pc til pc mor til to
Jeg skal have mine kontaktpersoner overført fra min gamle pc (xp) til min bærbare (vista, der er blevet bedt om at opføre sig som xp [;)]. Jeg har adgang til min postkasse i outlook på begge maskiner, men kontaktpersonerne er jo kun på den gamle maskine. Kan jeg på en eller anden måde overføre kontaktpersonerne fra den ene maskine til den anden via postkassen? Jeg tænkte om jeg måske kunne pakke kontaktpersonerne og sende en mail til mig selv, som jeg så hentede på den bærbare og pakkede ud på en eller anden måde?? Eller er jeg virkelig nødt til at taste dem ind på den bærbare? [:(]

Jeg er pc-impecil, når det handler om andet end blot at bruge windowspakken, så jeg har brug for en forklaring for dummies [:$]

Export/Import Anonym
I Outlook på din gamle maskine kan du exportere dine adresser til en fil - vælg en ldif-fil.

Den fil flytter du så over på den nye pc, og der kan du så - i Outlook - importere adresserne fra ldif-filen.