Problemer med Cybercity?

Problemer med Cybercity? Lamme
Hej med jer,

Er jeg den eneste, der har oplevet problemer med Cybercity og deres Internet/bredbåndstelefoni?

Har haft det i snart et halvt år, og gennemsnitligt hver anden dag er der ingen forbindelse overhovedet.

Er der andre ligesindede eller er det bare mig, der er uheldig?

Mvh Lamme

Aner det ikke anonym
Jeg har CPH-metronet med 8Mbit og det fungerer upåklageligt.

cybercity mwagner
Jeg har haft cybercity i et par år efterhånden, og problemerne er der da, men jeg syntes ikke det er så slemt. I starten havde jeg en del problemer, men nu kan der gå måneder imellem der er problemer med forbindelsen

Mit driller også.. M35Kbh
men slet ikke så tit som dit,. Jeg har også cybercity. Ip telefoni er ikke helt så fedt som det lyder. Det sker tit at telefonen selv ringer lige efter jeg har lagt røret på og man kan ikke bare smide røret på og ringe hurtigt op igen, men må vente 10 sekunder. Ydermere så er jeg sur over at cybercity sagde at min trådløse telefon ville virke med deres IP.

Skift til fullrate.dk Det skal jeg selv have taget mig sammen til at gøre. 200 kr. sparet om måneden.

driller aldrig hawa
har cybercity... uden telefoni... og det kører bare... det har det gjort siden 2004

svindlere Anonym
Jeg ved ikke,men jeg ved at de har bedraget mig økomisk,jeg betaler altid mine regninger til tiden,og det gjorde jeg også her.Iøvrigt tog det ca 6 mdr at komme på betalings service og det var også der for fejlen opstod,men for at gøre en lang historie kort,jeg er glad for vi skal ha bredbånd hvor jeg bor,aldrig mere cybercity en flok ja undskyld jeg siger det beskidte svindlere. Så mit råd til jer hold jer væk fra dem,de er ikke at lide på.med vh Aage

Du skal kontakte Telenor Informationstjenesten i Dan...
De købte det

nemlig airimorten
og dette gælder også tele2

jeg tror de er lidt inkompetente stefan Lind
jeg skulle den 5/7-06 have adgang til internet og telefoni via Cybercity, men på grund af tekniske problemer med deres server og deres ipadresse som jeg havde fået, kunne jeg først bruge det d. 12/7-06.. jeg modtog en regning på 588,43kr. allerede den 2/7-06 hvor de forlangte indbetalt d. 23/7-06. altså for internet de ikke havde leveret mig til tiden.... jeg ringede til deres kundeservice og blev enige med en kundekonsulent, om at jeg bare skulle smide regningen ud og så ville de sende en ny regning, hvor den den uge jeg har mangel internet var trukket fra.... jeg ventede tålmodigt, og fandt så en regning i min postkasse der lød på 739,16kr plus et rykkergebyr for den første regning, jeg blev forviret og ringede igen til deres kundeservice,.. jeg fik denne gang fat i en anden kunsulet fra Cybercity. der sagde at den uge ville blive trukket fra den næste regning jeg modtager. jeg blev derfor nød til at indbetale den første regning på posthuset, hvilket jeg gjorde d. 11/8-06. samme dag blev mit internet og telefon lukket, jeg blev rasende og ringede til cybercity igen, hvor de sagde at jeg bare kunne have betalt den til tiden.. jeg blev så gjordt opmærksom på at hvis jeg ville have det åbnet igen, så ville det koste et gebyr på 75kr og så ville min telefonforbindelse først blive åbnet når jeg havde indbetaltde 739,16kr senest den 23/8-06... jeg fortalte kundekonsulenten at jeg først havde mulighed for at betale regningen d. 1/9-06 ... og fik så af vide at jeg ville blive opkrævet et rykkergebyr på 100kr hvis jeg ikke indbetalte til tiden. altså ialt en samlet regning 1502,59kr for internet og telefoni som jeg kun har haft glæde af i godt 1½ måned....jeg gad vide hvad den næste regning lyder på, jeg venter spændt DE ER KRAFTEDEME IKKE SÅ LIDT FRÆKKE..!!!!!!!

(forsættelse følger)...

En masse problemer Niels Volhøj
Hej. Vi har haft cybercity's telefoni i ca 1 år nu. Der har konstant været problemer, dog med ca 3 ugers mellemrum. Enten var det umuligt at ringe, melder optaget... Eller så var der MEGET støj på linien, så man ikke kunne føre en samtale. Eller når folk ringer til os melder den optaget.
Så vi vil nu prøve om Telio er bedre.
Held og lykke.
MVH
Niels