Problemet med teleselskabet 3?

Problemet med teleselskabet 3? Hr. og Fru. Hansen
Hej alle,

Lange ventetider når man ringer til kundeservice, forkerte vildledende og modstridende informationer, den en hånd der ikke ved hvad den anden laver, voldsome samtale/data-roaming priser, manglende faktura detaljer etc.

Er du kunde hos 3 eller har du været det er de her ting så noget du kan nikke genkendende til?

3 har den service at man hvis man har 0-på-3 kan ringe gratis mellem områder som har 3-dækning i DK eller SE. Vi har pt. store problemer med 3 og de ting jeg her nar nævnt er kendetegnende for dem. Er vi ene om det?

Vores oplevelser med vores abonnementer som er 1½ md. gammelt er langte fra hvad 3 lover i sit udbudsmateriale - vi tænker her specielt på at faktureringerne af os mildt sagt ligger på den høje side af hvad de lover. Vi oplever KRAFIGE roamingoverpriser og kæmper nu en ulige kamp med med om at de skal fatte deres egne løfter om typisk 0-på-3 og detaljer i deres specille data-abonnement (som kaldes 3DataFri) hvor vi frit på 3's net kan gå på nettet. Det sidste går opkrævningsmæssigt helt galt.

Er vi de eneste der oplever disse ting? Hvis ikke vil vi meget gerne høre fra jer.

vh.
Hr. og Fru Hansen.

Ikke alene. Telepsykotisk magasin
For 1½ år siden havde jeg det samme bøvl, og mere til. Min forretning kunne ikke ringes op i lange perioder, 0-dækning og kæmperegninger.
Først da jeg udtalte mig i radioen og min arbejdsgiverorganisation kom ind i billedet slap jeg ud af kontrakten.
Det mest positive var da jeg talte med salgschefen, der straks kunne se der var problemer, og derfor løste mig af kontrakten for som han selv sagde " Vi vil ikke have utilfredse kunder, måske kommer du igen senere, hvis vi behandler dig korrekt " Nemlig. Så snart der er ok dækning i østjylland kan de såmænd godt få mig som kunde igen. Men ikke før.

aldrig mobil 3 mere tidligere kunde
Ja, fik en af de første LG telefoner, og der var kun problemer med softvaren.. fik derfor en ny som også var dum... så tilbød de mig, at jeg kunne betale for en bedre, altså jeg ville få den lidt billigere... no way..

Og sikke telefonregninger, de er total uigennemskuelige... der var sms til øvrige europa
sms til udland... og disse var trukket tilbage i prisen..

Jeg har kun smsèt i Danmark.. så... og ja... priserne var underlige.. og jeg havde kanon høje regninger.

Et andet problem var at de ikke kunne få det til at gå over betalings service, faktisk fungerede ikke ret meget af det de lovede...i toget kunne man ikke gå på deres potal og telefonen afbrød samtaler.. altså deres net...og jeg har været udefor ikke at kunne modtage sms en hel dag.... de kom alle om aftnen.. kunne ikke forstå folk ikke svarede, plus at jeg ikke har kunne ringe op. Det var netfejl det hele....

Siden da ....aldrig mere mobil 3

vh tidligere kunde

nægtede at give mig en faktura tidligere kunde
jeg kunne ikke få en detaljeret faktura på min sidste regning, idet jeg ikke var kunde længere.

så endnu en grund til - aldrig mere mobil 3