Røvtræt af TDC

Røvtræt af TDC Anonym
Er der andrer der er træt af TDC´s kundeservice eller rettere mangel på samme?

Jeg har ringet og mailet og chattet i en hel uge, hvorfor? For at placere en simpel ordrer, åben f H.........min datter smobiltelefonabonnement igen.

Intet sker, det er samme Lutva der sidder i chatten hver gang og beder mig ringe til 80808010! Hver gang med samme lorteresultat.

Nej hvor er jeg træt!!!!

Skulle bare have luft

Hulla

Det er synd .... PhM
... at TDC's formål er at tjene penge og ikke udføre kommunikation.

Find dog et andet selskab! (TDC er en pengemaskine) ham der enig
Var også kunde hos TDC engang, hvilket jeg ikke var tilfreds med og man fik ikke noget ud at at ringe til dem overhoved. Så jeg gjorde det klogeste jeg længe har gjort, at skifte selskab

Ham Dyremose skulle egentligt have en omgang "happyslapping" og så kunne han få lov at betale for videresendelsen af optagelsen - Haha :)

De mister kunder Anonym
på den konto, jeg skal bare have oprettet det abonnement igen, og så er min datter og jeg smuttet som 2 små søm.
Verdens største kunde er vi ikke, men det der kan jeg altså bare ikke holde til.

godt med en komentar

Hulla

Det gør jeg sandelig også! Anonym
Hej der det er jeg også igang med. Vil blot gerne have min datters mobilnummer med. Det kræver at jeg åbner hendes abonnement igen, det er det jeg ikke kan komme til, da jeg ikke kan komme igennem til kundeservice.

Kan du forstå hvor magtesløs jeg føler mig?

Hulla

TDC er en døende virksomhed Anonym
Det kan du takke Henning Dyremose for!

Det forstår jeg ikke onkelanton
Vi får den bedste service af venlige mennesker hos TDC.

samme her Juste
Vi fik også god service fra TDC...

Nok muligt! Anonym
Men har i prøvet at ringe til kundeservice for nylig?

Hulla

Hvad nytter det? Anonym
Når du ikke kan komme igennem?

Eller når de ikke reagerer på deres mail?

Hulla

har heller ikke haft problemer klageren
har lige skiftet fra tdc til cybercity, der fik jeg uden problemer penge der var betalt formeget tilbage fra dem samt brev som takkede for at jeg havde været kunde.

eneste ventetid var et par uger på at mit nr blev overført til Cybercity, men det blev oplyst ved første samtale.

og svar på mails kom inden for 2 arbejdsdage

Har aldrig oplevet jetpost
at vente mere end et par minutter hos TDC

hvor er du dum hader idioter
den kommentar du kommer med det, er dog det tåbeligste jeg har læst idag.

get real og lad være at joke med noget der er så alvorligt og krænkende for andre-

Hold da op??? bmysunshine
Har du et hemmeligt nr til dem??? De sidste mange gange jeg har skullet have fat i TDC har jeg ventet min 10 minutter hver gang og så sent som i mandags ringede jeg op 5-8 gange for at finde ud af at der ikke var ledige medarbejdere og de havde meget travlt og jeg skulle ringe igen senere og blev så smidt af linien. Har som regel ingen problemer med dem når det gælder internet og fastnet, men havde et mobilabonnement engang (pga en nyindkøbt mobil m abbonnement) Det var mere end besværligt at slippe af med igen.

ja da onkelanton
det har vi

Du er sikkert onkelanton
sortlistet hos TDC