Ubehøvlet regning fra TDC.

Ubehøvlet regning fra TDC. anonym
Jeg fik igår min tlf regning fra tdc.
Nu kræver de også at regningen skal betales forud,altså fra den 1-10 til d 31-12-006.Er det blevet kortyme nu inden for det selskab??Jeg betaler for det forbrug jeg har haft frem til 1-10-006,og ikke forud.Jeg syntes det er en ubehøvlet fremgangsmåde tdc lægger for dagen.Jeg har nu opsagt mit nr til hurtig lukning,for sådan en fremgangamåde fra deres side,vil jeg ikke finde mig i.Jeg har mobiltelefon hos*3 mobil*og er udmærket tilfreds med det.Er der nogen her som har været udsat for det samme med deres regning hos tdc???Fatter ikke deres fremgangsmåde at føre tlf selskab på.-Hvorfor skal der nu betales forud,det har altid været bagud med betaling af tlf regningerne.-Jeg har 1 måneds opsigelse hos tdc,og det bliver sandelig også benyttet.Aldrig mere tdc hos mig.Jeg er virkelig gal i skralden nu.Ubehøvlet og svinsk behandling,fy for pokker et skod firma.Jeg kan godt forstå at folk flygter fra det firma,og opsiger deres telefon.

Tdc har Nok i nok
jo fået nye ejere, som startede med at tømme kassen så den skal fyldes igen. Jeg har skiftet dem ud for 1½ år siden. Ip-telefoni og en regning på 1/3 af de regninger jeg modtog fra tdc. Nu mangler jeg blot at få udskiftet mit webspeed abbonnement og det sker nok snart sådan som priserne rasler ned andre steder.

Jeg har aldrig haft dårlige erfaringer Telefonisten
med TDC - har heller aldrig betalt forud.

Faktisk, i modsætning til andre selskaber har jeg altid fået god service fra TDC's side.

P.S.
Jeg er IKKE ansat i pågældende firma.

Nægter at betale forud. anonym.
Jeg betaler for mit forbrug frem til 1-10-006,og ikke forud til 31-12-006.Aldrig mere tdc hos mig.De kan rende og hoppe,kan de.Magen til frækhed skal man lede længe efter.

samme erfaring........................... bassetrold
Ja jeg har haft det på akkurat samme måde som dig. 3 måneder forud. Så stoppede vi med at betale til dem og skiftede til ACN. Her får vi en ORDENTLIG behandling og betaler kun een gang om måneden. Vi ringer GRATIS til alle fastnet telefoner.

kun acn anonym
I ringer gratis til fastnettelefoner.....ja men det er kun til dem der også har acn, eller ikke.

Det er ikke dine jetpost
samtaler du betaler forud, det er dit abonnement du betaler forud, og det er faktisk meget normalt.

Nemlig f.eks. Tarzan
og det har bevirket, at min regning for samtaler ligger på ca 25 kr. og vi talervel i snit i Tlf i 45 min pr dag. vi er bare gået sammen med dem vi ringede mest til og fik dem til, at skifte også, ;-)

Tænk dig om ... BES
... inden du skifter dit Webspeed-abonnement ud.

Jeg har også Webspeed, og for mit vedkommende er det klippestabilt. Og så har jeg lige betalt mit abonnement - forud! Ja, det ser jo lidt mærkeligt ud, og som du skriver har de nye ejere tømt kassen. Derfor laver TDC nok dette trick, for at få en masse mio. ind.

Jeg har altså en stabil internetopkobling fra TDC, og vil ikke lige fare hen for at skifte. Jeg ser på andre debatsteder, hvor folk skifter til et andet selskab i raseri, og kommer ind i noget ustabilt internetopkobling. Så jeg følger udviklingen - men TDC skal ikke være for sikker i mig som kunde for evig og altid.

Ingen nyhed Anonym
Sådan har det da altid været, både med tlf.regning hos TDC, og internet hos webspeed, at man betaler abonnement forud, og samtaler bagud.
Hvis man så senere skifter, får man jo refunderet sit tilgodehavende.

svindlere Trutte
Og jeg vil så gerne bidrage med endnu en solstrålehistorie om TDC. Skiftede til IP telefoni indenfor TDC. Gik ud fra, at når jeg nu valgte en anden telefon løsning indenfor samme selskab, at de så også afviklede mit fastnetabonnement i forbindelse med tilslutningen af det nye. Nix det gjorde de ikke, jeg ringede til dem for at få dem til at lukke fastnetaftalen og fik den besked, at det skulle opsiges og med en måneds varsel. Jeg fandt det noget urimeligt at skulle betale for to abonnementer, når jeg nu havde skiftet for netop at spare nogle penge,. Derfor skrev jeg en klage til TDC. Hvor jeg gjorde opmærksom på, at hvis de ikke øjeblikkeligt afviklede mit fastnetabonnemet, ville jeg finde en anden udbyder af telefon og internet løsning. Der gik tre dage, så ringede en medarbejder fra TDC. og lovede, at min telefon forbindelse ville blive lukket med det samme. Det gjorde de også, men ved månedsskiftet fik jeg alligevel en regning for at have fastnet telefon. Ved en klage fik jeg den besked, at man ikke kunne omgås reglerne for opsigelse, da dette var gældende lovgivning indenfor telefoni branchen. NU gider jeg sgu ikke skrive flere klager, fordi jeg også har andet at lave, men et godt råd til alle kunne være, drop TDC. planer for at fylde Dyremoses fede lommer med flere bonus millioner og opret telefon forbindelser i andre selskaber…

5 GANGE HØJERE HASTIGHED HOS TELE 2 Nokkefår
Jeg har også webspeed, men føler mig røvrendt, når jeg ser at TELE 2 tilbyder 2MB, til samme pris som jeg betaler for 384 kb hos webspeed.

Jeg vil gerne høre om der er nogle som har erfaringer med en ADSL-forbindelse hos TELE 2, negative såvel som positive

Her kan du læse andres mening BES
Jeg ved ikke, om du kender Usenet, men Google gemmer alt, hvad der bliver debatteret her:
http://groups.google.dk/groups/dir?hl=da&sel=33595454&expand=1

Til tiden Oldmand
Hejsa,,har du ikke betalt din regning til tiden da,,siden de vil have dit forbrug forudbetalt,har haft TDC i hele livet,betaler ikke forbrug forud,,men bagud.
hilsen
Oldmand

Medlemsskaber og abbonementer jetpost
betales næsten altid forud, det er da ikke så mærkeligt.....Det er jo ikke dine løse samtaler der betales forud, men visse produkter med fast pris de skalbetales forud, ligesom hvis du spiller fodbold, så skal kontingentet betales før du kan spille