Yasmin p-pillerne :(

Yasmin p-pillerne :( 1989
Er der nogle andre som har taget yasmin p-piller og haft meget kraftige humørsvingninger?

*s* anonym
Jeg har taget dem i 3 mdr nu - efter at have været p.pillefri i 15 år - og jeg har absolut ingen problemer *s*
Men tal med din læge om det (og dig selv *s* måske er der en anden grund?)
Held og lykke

... usynlig
Ja min veninde har..hun er altid mere eller mindre tvær...!!

Jeps lealovring
Jeg blev helt bims - Kørte helt op over ingenting og skammede mig så meget bagefter at jeg græd. Samtidig fik jeg meget kraftige smerter og blødninger - hvilket jeg aldrig har haft før. Da jeg stoppede forsvandt generne med det samme og jeg har haft det dejligt lige siden! Jeg havde brugt andre p-piller i 9 år inden jeg prøvede Yasmin.

Det er ret normalt Dr. Phil
for kvinder at have humørsvingninger... det skyldes ikke piller eller "den tid på måneden"... sådan er kvinder bare!

-Jeg er en mand der taler af erfaring!

er du sikker på susanne.larsen
at humørsvingingerne ikke skyldes MÆND - I kan være en meget underlig størrelse *lol*

Yasmin thelittlealien
Hejsa! Angående yasmin: jeg var på de piller i ca. 4 måneder, men blev taget af dem igen pga for store humørsvingninger. Prøv at bede din læge om nogle tilsvarende, for der jo masser af muligheder? Mvh Laddie

p-pillerne er farlige pille
pas på dig selv

Hvorfor? 1989
er de farlige?

tak 1989
det er dejligt at hører man ikke er den eneste der har haft det sådan.. :)
tak for svaret..