Massiv kritik over YouSees kundeservice

Massiv kritik over YouSees kundeservice

image title: 
Foto: Francis Dean/123rf.com
Hele 1,3 millioner kunder har telegiganten YouSee, som igennem en længere periode er blevet kritiseret for fejlagtige opkrævninger samt ringe kundeservice.

En kritik så omstændig, at der i aften på DR1 klokken 21 sendes et afsnit af Kontant med YouSee i hovedrollen.

”Vi har været igennem seks måneder, hvor YouSee slet ikke har holdt, hvad de lovede, om hastighed. Derefter har der været et kæmpe, kæmpe stort rod med regninger, da vi så opsagde det i sidste måned,” siger Pernille Jensen, der er en af mange kunder, som føler sig ekstremt dårligt behandlet af sin nu tidligere internet- og tv-udbyder.

LÆS OGSÅ: Børn stod bag hærværk for over en million kroner

Baggrunden for virksomhedens dalende kundeservicekvalitet kan formodentligt skyldes, at YouSee og TDC i januar blev slået sammen.

Det står så skidt til, at YouSees Facebook-profil er fyldt med klager fra utilfredse brugere, og i den forbindelse bekræfter Forbrugerrådet overfor Kontant, at de har oplevet en stigning i henvendelser om Yousee.

Pernille Jensen har i løbet af processen været stærk utilfreds med virksomhedens kundeservice.

”Vi har nok ringet en 30-40 gange og siddet lang tid i kø. Nogle gange har min kæreste ringet en fredag og snakket med en medarbejder, der har lovet, at der var styr på det. Men tre dage senere – om mandagen – kommer der så en kæmpe regning, som medarbejderen ikke fortalte om i den første samtale om fredagen. Og når min kæreste så ringer om mandagen, så kan de slet ikke se, hvem han snakkede med om fredagen.”

Hvilke erfaringer har du med YouSee?

BT 

Tags: 
Se debatter